مصاحبه ای با مورگان فریمن و اطلاع از فیلم های جدیدش
متن دلخواه شما
گرفتن اطلاعاتی در باره ی فیلم ها+دانلود برخی از فیلم ها و سریال ها
شنبه 11 مرداد 1393 ساعت 20:23 | بازدید : 850 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )

مصاحبه ای با مورگان فریمن و اطلاع از فیلم های جدیدش

 

 

مورگان فریمن در پیری نیز فعال و پر کار است و شاید به این خاطر که مثل جیس روباردز دیر وارد کار بازیگری شد و سینما جوانی او را به چشم ندیده و با «افتخار» و «رانندگی برای خانم دیزی» در اواخر دهه 1980 بود که سینما روها به سیمای آرام و معمولاً مهربان فریمن سیاهپوست خو گرفتند و پذیرفتند که او هم می تواند قهرمان قصه ها و یا در اکثر اوقات عامل آرامش و مرد دوم برای داستان هایی باشد که در آنها چهره های جوان تر از فریمن هم برای رسیدن به سطوح او مشکل دارند.

یکی از آخرین فیلم های فریمن آمریکایی که فیلم جنایی - پلیسی «هفت» ساخته دیوید فینچر و «عزیز یک میلیون دلاری» کلینت ایست وود را هم در کارنامه اش دارد، یک کار علمی - تخیلی به نام «برتری Transcendence» است که اوایل امسال اکران شد و اولین تجربه والی فیستر در ساخت کارهای بلند سینمایی به حساب می آید.

شما در عمرتان با کارگردانان بزرگ متعددی کار کرده اید، آیا در آنها یک ویژگی مشترک یافته اید و چیزی که بتوان در همه آنها نشان کرد؟

"کارگردانان بزرگ براساس طرز تفکرات خود از دیگران متمایز می شوند و نه فقط بر مبنای خوبی یا بدی کارهایشان باید بدانید که روش های کاری آنها بسیار متفاوت است. یکی پیدا می‌شود که به همان تیک اول قناعت می‌کند ولی کسی را هم داریم که از فرط وسواس و کمال طلبی بعد از برداشت بیست و پنجم هم ابراز نارضایتی می‌کند.

برخی فیلمسازان به سرعت به پیش می روند و آنچه را که می خواهند، می گیرند و کار را تمام می‌کنند و حاصل کارشان هم خوب است و معمولاً زیر بودجه مقرر هم خرج می‌کنند و یا درست در زمان تعیین شده یا زودتر از آن فیلم را تحویل می‌دهند. کلینت ایست وود نمونه خوبی است و کریستوفر نولان نیز همین طور.اگر کار نولان به دو سه تیک بکشد شاکی خواهد شد و معمولاً روی همین اعداد توقف می‌کند.

در عین حال سازنده مشهور «اودیسه فضایی» را به یاد بیاورید! *استنلی کوبریک را می گویید؟! - بله، او و دیوید لین سازنده «لارنس عربستان» آن قدر یک صحنه را می گرفتند که از شمارش می گذشت و وقتی دچار چنین وضعی شوید، شاید کیفیت کارتان به جای ارتقاء پایین هم بیاید. "

«لوسی» کار جدید لوک بسون هم که شما در آن نیز شرکت دارید، چیزی کاملاً متفاوت است؟

"درست است. بسون 25 سال است که فیلم های غیر متعارف می سازد و سبک خاص قصه گویی خودش را دارد او بسیار سریع هم کار می‌کند. چون پیشتر صحبت تعداد برداشت های کارگردانان از هر صحنه به میان آمد بد نیست بدانید بسون در سخت گیرانه ترین شرایط نیز بیشتر از 3 تیک را بر نمی دارد و اغلب به یک یا دو مورد اکتفا می‌کند."

می گفتند در فیلم «لندن سقوط کرده است» که به نوعی ادامه ای بر «اولیمپوس سقوط کرده است» به شمار می آید، بازی خواهید کرد؟

"خیر، تصمیمی عکس این را گرفتم و دلایل حرفه ای هم برای این کار داشتم و به همین سبب بهتر است که این پروژه را از جریان صحبت مان خارج کنیم."

پس طرح بعدی تان چیست؟ 

"قرار است یک کار کمدی - اجتماعی حدود 40 سال پیش به نام «رفتن به کلاسی بالا» بازسازی شود و من یکی از سه رل اصلی را خواهم داشت.

فیلم اوری ژینال از بازی بزرگانی مثل لی استراسبرگ، آرت کارنی و جورج برنز بهره می برد و اگر موضوع را بخواهید بدانید این است که این سه پیرمرد قصد زدن یک بانک را می‌کنند و موفق هم می شوند و سپس به شکلی با کلاس و راحت می روند و کسی هم آنها را نمی گیرد و آینده زندگی آنان عوض می‌شود.باید ببینیم چقدر می توانیم با آن بزرگان کلاسیک بازیگری برابری کنیم."





:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: مورگان فریمن , اخبار سینمای جهان ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین عناوین مطالب